Grupa TENSE

https://www.grupa-tense.pl/

Dla wielu firm problemów nastręcza pozyskiwanie nowych klientów. Jest to zazwyczaj zadanie czasochłonne. Szansą jednak jest Google AdWords - elastyczna reklama w Internecie. Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką pozwalającą skutecznie przekopywać zasoby sieci. Codziennie korzystają z niej miliony ludzi na całym świecie, dlatego też jest doskonałym miejscem na reklamowanie usług i produktów.

Google AdWords opierają się na wybranych słowach kluczowych. Jeśli Twoimi słowami kluczowymi są np. plecaki dla młodzieży, to klient po wpisaniu tego hasła w wyszukiwarkę, znajdzie odnośnik do Twojego sklepu. Tekst zapraszający jest jednak krótki i zwięzły. Dobrze poprowadzona kampania w sieci sprawi, że Twoje reklamy będą wyświetlać się na pierwszej stronie. To oznacza, że szansa na odwiedzenie ich przez klienta jest bardzo duża.

Reklama Google AdWords powinna mieć nie tylko formę ciekawego tekstu reklamowego, ale powinna być również wzbogacona o linki, numery kontaktowe czy aktualne promocje. Ważne, żeby zawierała informacje, które są najczęściej poszukiwane przez klientów i to na ich potrzeby powinna odpowiadać. Zbyt ogólne informacje np. buty dla wszystkich, nie są przekonywają do odwiedzenia sklepu.

Jednak nie tylko słowa kluczowe mają znaczenie w Google AdWords. Również faktyczna lokalizacja internautów ma znaczenie. Można kierować reklamy jedynie do osób z Torunia czy powiatu toruńskiego. Zasięg reklamy zależy od Ciebie. Reklama może wyświetlać się jedynie dla osób, które korzystają z telefonu, ale może wyświetlać się też na wszystkich urządzeniach (tablet, komputer stacjonarny, laptop czy smartfon). To, jak nią pokierujesz, zależy od Ciebie.

Poza tym Google AdWord daje możliwość prowadzenia działań remarketingowych. Bez Internetu znacznie trudniej się je prowadziło. Dzisiaj jednak dzięki Google możesz ponownie zapraszać klientów do odwiedzenia swojego sklepu. Dotrzesz do klienta za pomocą Gmaila, YouTube'a czy też, gdy będzie wyszukiwał innych produktów w wyszukiwarce Google. Na grupa-tense.pl jest opisana agencja reklamowa, która zajmuje się marketingiem i nie tylko.

Akcygraf

https://studio.akcygraf.pl/

Z pewnością większość z nas spotkała się z ulotkami reklamowymi, które rozdawano na ulicach lub pozostawiono w miejscach, w których przebywa wielu ludzi. Czy istnieje jakiś uniwersalny przepis na to, aby ulotki nie zostały porzucane przez przechodniów, ignorowane, a wręcz spotykały się z uznaniem i zainteresowaniem ze strony nie tylko ścisłej grupy docelowej, ale również pozostałych odbiorców nośnika reklamowego? Wejdź na stronę internetową studio.akcygraf.pl, aby obejrzeć przykładowe projekty ulotek, które zostały wykonywane na zlecenie firm z przeróżnych branż. Przekonasz się wówczas, że twórca musi mieć pomysł na ulotkę, a także powinien potrafić umiejętnie wykonać swój projekt, odpowiednio dostosowując kształt ulotki, jej rozmiar czy inne detale, które zainteresują odbiorcę. Jeśli projekt będzie odpowiednio zrealizowany, ulotka np. gabinetu masażu zainteresuje nawet tę osobę, która nigdy nie korzystała z tego typu usług.

Warto zadbać również o to, aby ulotka zawierała najważniejsze informacje, a przede wszystkim kontakt do Ciebie, aby potencjalny klient mógł pozyskać więcej informacji w momencie, gdy będzie zainteresowany ofertą. Najwięcej potencjalnych klientów trafi do Ciebie właśnie za pośrednictwem umiejętnie przeprowadzonych działań promocyjnych, toteż dobrze wykonane ulotki z pewnością obronią się same. Na stronie internetowej drukarni znajdziesz więcej szczegółów na temat oferty, między innymi wymiary ulotek do wyboru, a także opisy metod, jakie stosuje drukarnia wykonując zlecenie indywidualnego klienta.

Masz możliwość zamówić próbkę warsztatu drukarni, jeszcze zanim zacznie się druk ulotek. Dzięki temu, będziesz mógł utwierdzić się w przekonaniu, że odpowiada Ci zarówno obsługa i terminowość drukarni, ale przede wszystkim jakość wykonywanych wydruków oraz dostosowywanie się do Twoich oczekiwań i spełnianie ich krok po kroku. W razie jakichkolwiek sugestii, propozycji lub pytań, w każdej chwili możesz skontaktować się z drukarnią e-mailowo lub telefonicznie/

PHU ARPT Rafał Zawada

http://slodyczepromocyjne.pl/

Na co zwrócić uwagę zamawiając krówki lub inne słodycze reklamowe? Firma SlodyczePromocyjne.pl zauważa, że standard produkcji takich upominków bardzo wiąże się z ich późniejszą efektywnością. Właśnie dlatego warto dobrze zastanowić się nad wyborem wykonawcy zlecenia.

Poszukując najważniejszych cech dobrej oferty, zwraca się uwagę między innymi na:

  • szeroki wybór produktów w katalogu - klient po prostu musi mieć w czym wybierać i na jakiej podstawie podejmować decyzje,
  • dopasowanie słodyczy do branży zleceniodawcy oraz wskazanych przez niego grup docelowych (nieco inaczej potraktuje się małe dzieci z rodzicami, a inaczej biznesmenów i prawników),
  • zachowanie korzystnych cen oferty, która powinna pozostać otwarta na duże i małe biznesy,
  • smak słodyczy - muszą być apetyczne i mieć wysoką jakość,
  • estetyczne wykończenie opakowania - to ono pozostawia pierwsze wrażenie,
  • szybką realizację zleceń z zachowaniem dogodnych dla klienta terminów i komfortową dostawą pod wskazany przez siebie adres.

Jak widać, lista jest dosyć długa. Kupując krówki reklamowe, można zyskać uniwersalny upominek i praktyczny gadżet, który sprawdzi się w różnych sytuacjach. To stosunkowo tania inwestycja, a przynosi efekty. Wskazują na to między innymi sklepy internetowe, które dorzucają cukierki do składanych przez klientów zamówień. Bardzo często spotykają się z pozytywnymi reakcjami i miły gest jest szeroko doceniany.

Jakie jeszcze inne produkty kryją się w kategorii słodyczy reklamowych? Są to między innymi czekolady. Nie tylko w formie tabliczek, ale także puzzli, wizytówek czy smartfonów. Równie chętnie zamawiane są lizaki oraz ciasteczka. Najlepsi producenci potrafią doradzić wybór rozwiązań i wspierają klienta na każdym etapie inwestycji. Przy regularnej współpracy efekty są bardzo widoczne.

Katalog słodkości dla firm można obejrzeć bez opuszczania biura. Wystarczy wejść na stronę internetową pod linkiem slodyczepromocyjne.pl i przejrzeć dostępne tam zakładki. W razie pytań, pracownicy czekają na kontakt i odpowiedzą na pytania w sprawie produktów. Dokonają też sprawnej wyceny.

CrazyFejm - Promowanie na instagramie

https://crazyfejm.pl/

Niezawodnym sposobem promowania profilu na Instagramie jest zdobywanie dużej ilości polubień. Nie jest to bynajmniej sztuka dl sztuki: działanie Instagrama opiera się na pewnym algorytmie. Jeżeli jakiś post jest lubiany, system częściej pokazuje go innym. W ten sposób rośnie zasięg danego konta, a wraz z nim liczba kolejnych polubień – i tak cały czas. Wielu użytkowników cieszących się dziesiątkami tysięcy obserwatorów zdobyło niemałą część z nich właśnie dzięki polubieniom.

Powstaje oczywiście pytanie, jak promować profil na Instagramie poprzez polubienia. Aby je zdobywać, trzeba mieć przede wszystkim profil publiczny, bo tylko taki jest dostępny dla wszystkich innych użytkowników. Trzeba też w opisie przedstawić się krótko, a także zasygnalizować, jaką tematykę ma profil. Pozwoli to innym podejmować decyzję o jego obserwowaniu.

Bardzo istotne jest zdjęcie profilowe. Trzeba je starannie wybrać: powinno zachęcać do obserwowania konta i budzić zainteresowanie. Niech wabi kolorami, kompozycją i treścią. Warto nawiązać do tematyki profilu, jeśli jest nią na przykład jakieś hobby lub pasja.

Bodaj największa sztuka: dobre zdjęcia. Na Instagramie liczy się obraz, trzeba zatem wiedzieć, jak go kreować. Konieczne jest opanowanie przynajmniej podstaw, a najlepiej także bardziej zaawansowanych technik fotografowania i obróbki zdjęć. Użytkownik spogląda na zdjęcie bardzo krótko, toteż liczy się jego pierwsze wrażenie, powstające nawet w ułamku sekundy.

Aby dany profil był często i łatwo wynajdywany przez innych, trzeba stosować w każdym poście hashtagi, których może być nawet 30, choć połowa tej liczby w zupełności wystarczy.  

Zdjęcia trzeba dodawać regularnie, a więc przynajmniej 2-3 tygodniowo, a jeśli to możliwe, to więcej. Tylko profil tętniący życiem, stale aktualizowany, ma szansę zdobyć wielu obserwatorów. W promowaniu profilu skutecznie pomaga firma, którą można znaleźć na stronie crazyfejm.pl – warto skorzystać z jej profesjonalnych usług, by zaoszczędzić czas i nie robić wszystkiego na Instagramie samemu.   

Krati sp. z o.o.

https://krati.eu/

Produkty te od wielu lat stanowią jedno z najbardziej potrzebnych narzędzi elektronicznych wykorzystywanych w codziennym funkcjonowaniu. Chodzi o małe i mobilne urządzenia, które umożliwiają przenoszenie danych. Mimo niewielkiego rozmiaru mogą one być dość pojemne i oferować zapis nawet kilkunastu gigabajtów plików. Praktyczne ich wykorzystanie przekłada się także na fakt, że jest to bardzo dobry nośnik treści marketingowej. Korzystają z nich bowiem zarówno pracownicy, jak i studenci czy uczniowie. Wystarczy umieścić na nich logo firmy, by stały się one ruchomą reklamą, która wysyła komunikat perswazyjny do szerokiego grona odbiorców. Breloczek pendrive, o którym mowa, to popularny gadżet reklamowy. W dowolnym kształcie można go zamówić w firmie Krati. 

Olbrzymią zaletą oferty, jaką proponuje przedsiębiorstwo, jest zlecenie realizacji przenośnego minidysku USB w nieograniczonej formie fizycznej. Może to być obudowa w kształcie motocyklu, opony, traktora, samochodu, butelki z napojem, gitary i wielu innych. Wykonawca nie stawia w tej kwestii żadnych ograniczeń i jest otwarty na sugestie kontrahenta. 

Wyprodukowanie gadżetu nawiązującego obudową do konkretnego przedmiotu znacznie zwiększa jego atrakcyjność. Produkt stanie się oryginalny, będzie przyciągał wzrok, wzbudzał zainteresowanie, a tym samym  podwyższy zasięg docierania do potencjalnego odbiorcy. 

Urządzenia z tematyczną obudową (np. w kształcie aparatu w przypadku promowania zakładu fotograficznego) idealnie sprawdzają się jako darmowe prezenty rozdawane klientom, uczestnikom konferencji itp. Koszt ich zakupu jest niewielki, a jednocześnie stają się one skuteczną reklamą mobilną. Upominki takie promują daną markę w każdym miejscu, w którym zostaną użyte lub wyeksponowane przez właścicieli. Dzięki temu przedsiębiorstwo zyskuje szanse na budowanie rozpoznawalności u odbiorcy masowego. Breloczek chętnie wpinany jest do kluczy, co oznacza, że każdy posiadacz takiego wyrobu stanie się nośnikiem marketingowej treści w każdym miejscu, w którym się znajdzie.