Grupa TENSE

https://www.grupa-tense.pl/

Dla wielu firm problemów nastręcza pozyskiwanie nowych klientów. Jest to zazwyczaj zadanie czasochłonne. Szansą jednak jest Google AdWords - elastyczna reklama w Internecie. Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką pozwalającą skutecznie przekopywać zasoby sieci. Codziennie korzystają z niej miliony ludzi na całym świecie, dlatego też jest doskonałym miejscem na reklamowanie usług i produktów.

Google AdWords opierają się na wybranych słowach kluczowych. Jeśli Twoimi słowami kluczowymi są np. plecaki dla młodzieży, to klient po wpisaniu tego hasła w wyszukiwarkę, znajdzie odnośnik do Twojego sklepu. Tekst zapraszający jest jednak krótki i zwięzły. Dobrze poprowadzona kampania w sieci sprawi, że Twoje reklamy będą wyświetlać się na pierwszej stronie. To oznacza, że szansa na odwiedzenie ich przez klienta jest bardzo duża.

Reklama Google AdWords powinna mieć nie tylko formę ciekawego tekstu reklamowego, ale powinna być również wzbogacona o linki, numery kontaktowe czy aktualne promocje. Ważne, żeby zawierała informacje, które są najczęściej poszukiwane przez klientów i to na ich potrzeby powinna odpowiadać. Zbyt ogólne informacje np. buty dla wszystkich, nie są przekonywają do odwiedzenia sklepu.

Jednak nie tylko słowa kluczowe mają znaczenie w Google AdWords. Również faktyczna lokalizacja internautów ma znaczenie. Można kierować reklamy jedynie do osób z Torunia czy powiatu toruńskiego. Zasięg reklamy zależy od Ciebie. Reklama może wyświetlać się jedynie dla osób, które korzystają z telefonu, ale może wyświetlać się też na wszystkich urządzeniach (tablet, komputer stacjonarny, laptop czy smartfon). To, jak nią pokierujesz, zależy od Ciebie.

Poza tym Google AdWord daje możliwość prowadzenia działań remarketingowych. Bez Internetu znacznie trudniej się je prowadziło. Dzisiaj jednak dzięki Google możesz ponownie zapraszać klientów do odwiedzenia swojego sklepu. Dotrzesz do klienta za pomocą Gmaila, YouTube'a czy też, gdy będzie wyszukiwał innych produktów w wyszukiwarce Google. Na grupa-tense.pl jest opisana agencja reklamowa, która zajmuje się marketingiem i nie tylko.

Akcygraf

http://www.studio.akcygraf.pl/

Z pewnością większość z nas spotkała się z ulotkami reklamowymi, które rozdawano na ulicach lub pozostawiono w miejscach, w których przebywa wielu ludzi. Czy istnieje jakiś uniwersalny przepis na to, aby ulotki nie zostały porzucane przez przechodniów, ignorowane, a wręcz spotykały się z uznaniem i zainteresowaniem ze strony nie tylko ścisłej grupy docelowej, ale również pozostałych odbiorców nośnika reklamowego? Wejdź na stronę internetową studio.akcygraf.pl, aby obejrzeć przykładowe projekty ulotek, które zostały wykonywane na zlecenie firm z przeróżnych branż. Przekonasz się wówczas, że twórca musi mieć pomysł na ulotkę, a także powinien potrafić umiejętnie wykonać swój projekt, odpowiednio dostosowując kształt ulotki, jej rozmiar czy inne detale, które zainteresują odbiorcę. Jeśli projekt będzie odpowiednio zrealizowany, ulotka np. gabinetu masażu zainteresuje nawet tę osobę, która nigdy nie korzystała z tego typu usług.

Warto zadbać również o to, aby ulotka zawierała najważniejsze informacje, a przede wszystkim kontakt do Ciebie, aby potencjalny klient mógł pozyskać więcej informacji w momencie, gdy będzie zainteresowany ofertą. Najwięcej potencjalnych klientów trafi do Ciebie właśnie za pośrednictwem umiejętnie przeprowadzonych działań promocyjnych, toteż dobrze wykonane ulotki z pewnością obronią się same. Na stronie internetowej drukarni znajdziesz więcej szczegółów na temat oferty, między innymi wymiary ulotek do wyboru, a także opisy metod, jakie stosuje drukarnia wykonując zlecenie indywidualnego klienta.

Masz możliwość zamówić próbkę warsztatu drukarni, jeszcze zanim zacznie się druk ulotek. Dzięki temu, będziesz mógł utwierdzić się w przekonaniu, że odpowiada Ci zarówno obsługa i terminowość drukarni, ale przede wszystkim jakość wykonywanych wydruków oraz dostosowywanie się do Twoich oczekiwań i spełnianie ich krok po kroku. W razie jakichkolwiek sugestii, propozycji lub pytań, w każdej chwili możesz skontaktować się z drukarnią e-mailowo lub telefonicznie/